Kızlar merhaba ben istanbulda yaşıyorum evimiz kendimizin. Eşimin ailesi bilecikte yeni ev yaptırdılar bir daire sıfır içi yeni yapıldı ve kocaman. Şuan oturduğum eve sığamıyorum çok küçük bebeğimle çok zorlanıyorum tekim burda. Eşimin de orda işleri olacak ve temelli gidelim diyoruz büyük şehirden çok sıkıldık ve korkuyorum açıkcası artık. Siz olsanız napardınız gitmek mantıklı geliyor bana ama bilmiyorum