Gecikmemin 4.günü. Sata 1 hafta kala korunmasız bi ilişkim oldu. Regle yakın kasık ağrım başladı gıdıklar gibi hafif hafif. 1 gün öncesi gece hafif lekelemem oldu aşırı bulantım da vardı o gün. Regl günümde kanamam başlamadı ağrı ve bulantım artınca acile başvurduk hafif idrar yolu enfeksiyonu var gebelik yok dediler. Bulantım göz kararmam halsizliğim devam ediyor. Sonradan pozitife dönmüş olabilir mi enfeksiyon genelde bu kadar gecikme yaptırtmazdı. Hala ara ara leke geliyor 1 damla kadar sonra kesiliyor