eylulbahari Merhaba bayanlar floradix demir şurubu kullanan var mı aranızda kaç ay itibariyle ve ne ölçüde kullanılmaktadır biliyor musunuz
myangel eylulbahari eylulbahari 4 aylıkken ıtıbar kullanıyoruz.sırıngayla 2 ml verıyoruz memnunuz kaliteli memnunuz