kızlar selam. yenidoğan çetesi olaylarını bilmeyen yoktur. bu kapatılan hastanelerde ki çocuk doktorlarından memnun olan annelerimizin, doktorların peşlerinden gidip göreve yeni başladıkları hastaneleri bulup onlardan vazgeçmemeleri bir bana mı tuhaf geliyor? bunu sadece çocuk doktorları için yazıyorum çünkü çocuk doktorları sırayla, gerçekleşen doğumlara katılıyorlar ve bebeğin ilk doğdukları anlarında ki muayenelerini yapıyorlar. yoğun bakımda görev yapmıyorlar evet belki ama ilk muayenelerde değerlendirdikleri normal çocukların bu kadar uzun süre hastanede yatıp gereksiz tahlillerle yanlış teşhislerle oyalandıklarını gerçekten bilmiyorlar mıydı? buna göz yummadılar mı bilerek? şimdi oğlumun götüreceğim hastaneye bir çocuk doktoru reyap’tan geçiş yapmış ve kendisini asla tercih etmem mesela onlarda bu işin tamda içindeler haksız mıyım?