oylesinebiri__ Görümcem 25 yaşında bekar bi kız doğum günü pastası yaptırdım farklı bişey olmasını istemiştim bunu yaptırmaya verdim şimdi gözüme çok çocuksu geldi kötü mü acaba
TwinsAndBeren oylesinebiri__ hayır gayet güzel. Fotoğraflarımız bile baktıkça çirkinleşiyor çok baktığınız için öyle gelmiş olabilir😀
oylesinebiri__ PoppyDaNeer teşekkür ederim sürpriz olsun istedim kimseye fikir danışmadan yaptırdım baktıkça gözüme çocuksu geldi
oylesinebiri__ uykusuzanne__ görüntüsü güzel de canım ilk başta çok çok güzel olduğunu düşündüm sonra çocuklara yapılan pastalara benziyor gibi düşündüm umarım güzel olur
oylesinebiri__ uykusuzanne__ binnur37 PoppyDaNeer Themom_ _YanakReisinAnnesii myavocado denizalismom bebisliozlem Meri-Mel cemreninannesi_ hepinize teşekkür ederim kızlar iyiki varsınız tek tek cevap veremedim kusura bakmayın pastamızı aldık şimdi sıra sürpriz yapma da
bakkalemzigi oylesinebiri__ ben 30 yaşında iki çocukluyum biri bana böyle bi pasta verse okurken mutlu olurdum çocuksu değil bence de 💕