meryemceeeee selam, benim oğlumda geçen pişik oldu. Dediğiniz gibi ishal ve bronşit olmuştu. Antibiyotik kullanıyoruz galiba o da yapıyor. Altını sürekli yıkadım. Kurumasını bekledim. Lansinoh göğüs kremini ve kantaron sürüp gece öyle yatırdım. Çok şükür geriledi