Merhaba
22 aylığız nerdeyse oğlum ilk doğduğunda emmek istemedi 10 gün gece gündüz uykusuz kala kala zorla sağ göğsüme alıştırdım solu istemedi sağdım bir süre sonra kesildi ordaki süt sonra 6 ay tek göğüsle emzirdim sonra mama meme ek gıda derken bu güne kadar geldik artık bırakmanın zamanı gelmişti mamayı kestik meme ister oldu aşırı kesmeye karar verdim bu yüzden ağlayarak uyudu ayağımda şuan ama ben de ağlıyorum zaman nasıl geçiyor neden bilmiyorum bırakması gerek biliyorum ama bir yandan içim buruk anlatılmaz bir hismiş biliyorum onunla aramızdaki bağın sebebi bu asla değil ama ne bileyim böyle zor olacağını düşünmüyordum