Rabiaustkat evet zordu valla. Korkutmak gibi olmasın ama. Hazırlıklı olun diye söylüyorum. Bana hep 2.ler daha kolay diye söylüyordu çevrem.hiç de öyle degilmiş. Doğumdan çıkıp odaya geldiğim gibi agrı kesici yapın diye bağırıyordum valla. O kadar agrım çoktu. İlkinde hiç agrım olmamıştı. Bende acaba bi terslik mi var diye neden bu kadar çok dikişlerim acıyor diye sordum. Doktorum da hemşireler de 2. Sezeryan aynı yerden kesiliyor o yüzden biraz daha agrılı oluyor dediler. Genel olarak 1 haftada tamamen iyileşti. Ama o bir haftada da agrı kesiciler bile tamamen kesmedi agrımı. Çocuk bakmak dert değil de sırf o agrılar için 3. Yü asla düşünmüyorum.