Oğlum 55 günlük dün gece bezinde kırmızı leke vardı. Doktorumuza yazdım durumu kendisi enfeksiyon veya sıvı alımı yetersiz gelmiştir dedi. Üç gün önce idrar tahlili verdik ve sorun çıkmadı. Emzirmeyi sıklaştır dedi. Emzirme aralığım 1.5-3 saat arası yani oğlum ne zaman acıkırsa. Doğal olarak çocuk acıkmadan nasıl emzirebilirim? Başına gelen var mı ne yapmam lazım??