Guleryuz99 Kızlar oğlum geçen hafta kkk aşısı oldu 3 gündür gripli gibi burnu akıyor hafıf eteşi çıkıyor , bu bi yan etki mi? Grip mi? Yada vucudu bu kızamık mikrobuyla savasıyor ondan mı?