kubrakaradumann Kaç aylık canım. Bebekler belli zamanlarda bunu yapıyor bazıları diş kaşımak amaçlı,bazıları oyun amaçlı yapıyor ısırdığı an memeyi ağzından parmagınızla çıkarın her ısırmada bunu tepki vermeden yapın belli zaman sonra ısırınca meme olmadıgını anlar benim kızım böyle bırakmıştı yeniden başladı yine aynı şekilde yapıyorum yada direkt memeyi kapatıyorum kendi açmaya çalışınca da oyuncakla oyalamaya çalışıyorum çok fena yara oluyor dişleriyle ısırınca memeyi koparıp alacaklar ya