canankuzy Aptamil bizde de yapmadi kilo Aptamil pronutra
Tek onu içiyor
Hipp combiotik başladık
Sma combiotik gittik
Birçok denedim Bebelac aklıma gelen
Ama sadece Aptamil pronutra sevdi onda 2 ölçek üstü içmiyor 4 aylık oldu hatta 4 ay 10 günlük
Bazen 3 ölçek 4 hiç görmedim
Sütüm yetmiyor hatta yok kadar artık
Düzenli emmiyor önce meme reddi yaşadık iki aya yakın şimdide ilgisi dağılıyor