Rabiiul bende burda bekliyimde benim kızımda 19 temmuzda olucak önce elbise diktirmeyi düşündüm ama geçen foto çekimine gittik ve elbiseler aşırı rahatsız haliyke 1-2 saat zor giydireceğim elbiseye 4bin vermek istemedim geçen annem lcden sarı papatyalı bir elbise almış onu mu giydirsem diyorum siz diktirmeyi düşünüyor musunuz?