Kızlar sezeryan ameliyatımdan 14 gün geçmişti ne ağrım kalmıştı ne sızım O gün dışarı çıktık işimiz vardı arabada ayağımın ucunda su şişesi vardı o devrildi ağzı açıktı bi an rekleksle sırtımı dayadıgım koltuktan ayağımın ucuna kadar uzandım hızlı ve ani bi sekılde o an karnıma bıçak saplandı sanki bağırmaya başladım karnım felaket acıdı sizce bişey olmuş mudur suanda da hala ağrısı var zorlandığı için
böyle bişey başına gelen var mı ağrısı geçiyor mu