Merhaba kızlar kızım 8 aylık geceleri uyuttuğumda en fazla 1-1,5 saat uyuyup uyanıyor meme emip yatıyor sonra kırk dakika bazen 1 saat sonra yine emmek için uyanıyor yani kesintisiz uyku süresi çok kısa.Doktor alışkanlık yapmış gece beslenmesini bırakırsan düzene girer dedi ama nasıl yapabilirim? Açlıktan olduğunu düşünmüyorum o kadar kısa sürede acıkamaz yani doymama ihtimali var mıdır. Sizce nasıl bırakabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim