Merhaba arkadaşlar bugün 12 aylık bebek kontrolümüz vardı demir ve d vitamini ilaçlarını bebeğim almadığı için kullanmadık ek gıda ile de aramız yok pek yani yemeyen Bi bebek sürekli uğraşıyorum neyse sonuçlar çıktı kansızlık varmış doktor da biraz kızdı mutlaka alması gerekiyor kilosu düşüktü zorla yedirmeyin diyor ama ben zaten hiçbir zaman zorla yedirmedim hep eline veriyorum doktor öyle Bi konuştu ki sanki yememe konusunda suçlu benmişim gibi😔