Arkadaşlar bebeğim 11.5 aylık, Perşembe gecesi ateşi başladı , 3 gündür ateşini düşürüydruz şurupla. Cuma günü devlet hastanesi çocuk doktoruna götürdüm, muayene etti ve boğazında ve kulağında kızarıklık olduğunu ama antibiyotik gerekmediğini pazartesi gününe kadar gözlemleyelim dedi. Cumartesi gecesi çok ağladı, sabaha kadar durmayınca pazar günü acile götürdüm.Kan ve idrar tahlili yapıldı, idrar temiz çıktıö boğazı bayaa kızarık dedi ve CRP değeri 12 çıkmış. Düşük değerde bir antibiyotik yazabilirm isterseniz ya da yarın çocuk Dr değerlendirsin dedi, bizde çocuk Dr değerlendirsin deyip eve geldik. Ateşi şu an düştü, genizi dolu, emmekte zorlanıyordu bugün bir tık iyi, CRP bu değerlerde olup antibiyotiksiz iyileşen bebeleriniz var mı acaba, çok antibiyotik kullandık, bu nedenle korkuyorum. 2 aydır probiyotik kullanıyoruz, yine florası bozulacak diye endişeliyim.