sutperisi benim bebeğim de dün tam 2 aylık oldu sağlık ocağı 16 sında yani bugün aşı için getir demişti ama ama ben eşim şehir dışında olduğu için ailemin yanına memlekete geldim sabah burda götürdük vuracaklarını söylediler ama numaramı alıp biz sizi aradığımızda gelin dediler umarım ararlar yaşadığımız şehirde olsaydık vurmuşlardı şimdiye