uuuuuuu çok sevindim sizin adınıza ☺️ benim oğlum da nerdeyse 18. Aydan beri kakasını hep belli etti kucağıma gelirdi sarılarak yapardı, kakada yine sıkıntı yok lazımlığa yapmak istiyor. Çişini çok nadir yapıyor, çişin var mı diye sorduğumda var diyor gidiyoruz oturturyorum kalkmak istiyor bi şekilde oyalıyorum ama yok kalkıyoruz kapıdan çıkınca yapıyor. Görmediğim anlarda da yapıyor bittikten sonra yaptım diyerek geliyor ve yaptığı yere beni götürüp gösteriyor.
Bu böyle nereye kadar nasıl devam eder bilemiyorum, daha 3. Gün sabretmeli miyim pes mi etmeliyim bilemedim