ibildere eskıden buyukler bır sey bıkmıyordu cunku hersey bu ladar gelısmemıstı sımdı teknolojı cagındayoz elımızın altında telefon var canım bır yazıyorsun hersey onune dokuluyor mıllet tuplerı baglıyken hamıle kalıyor da boylemı kalmayacak bazen bu postların sırf muhabbet olsın dıye acıldıgını dusunuyorum