Merhaba arkadaşlar oğlum 6.5 aylik cuma günü aşı olduk ve ben post açmıştım oğlum ana kucagindan düştü diye 1 karış yükseklikte halıya yüz üstü kaydı yüzünde hiç kızarıklık filan birsey yoktu hareketlerde normal doktora filan gitmedik ama oğlum cuma düşmüştü o günden beri geceleri hiç uyumuyo gündüz aynı ana geceleri uyumuyo asidanmi yoksa düştü diyemi kafayı yiycem uyumanasini geçtim düşünce birseymi olduki diye çıldırıyorum eşime acile gidelim diyorum saçmalama okadar düşmekten röntgen filan çekilmez diyor napicam acaba asidanmi uyumuyorki bilemiyorum nolur bi akıl verin