Bepantholün de içeriği temiz değil ki bence ikisi de çöp Pureseed diye bir marka var en iyi o geldi bana içeriği tertemiz ayrıca çok da iyi bebeğime kullanıyorum iki aylık ama geçen oğluma kullandım mayo bacağını pişik yapmıştı onu bile tek seferde iyileştirdi