19 günlük olduk göğüs ucum olmadığı için kızım göğsümü tutamıyor ilk zamanları bu yüzden beslenemedi sarılık oldu hastanede yattık ben de mecburen biberon verdim beslenebilmesi için. Aslında biberon da philipsin akışı zor olan biberonu yani öyle kolaylıkla gelmiyor süt ondan.
Ama şimdi göğsümü hiç almak istemiyor önerisi olan var mı nasıl alıştırabilirim göğsüme