Skn233 Aptamil bebelac gold kabız ettikten sonra biz holleye geçtik kakasını yaptırıyor en azından ama hiç kullananları duymuyorum kullanan var mı acaba ?
Cifteanne Skn233 biz kullandık ama çok gaz yaptı bebeğime aptamil prosyneo kullanıyorum anne sütü gibi hiç bi mama olamaz zaten oda gaz yapıyo ama diğer denediğim mamalara göre en iyisi bu geldi bize ama her bebeğe her mama uymuyo işte deneyerek bulabilirsin
Skn233 Cifteanne gazı çok ama çıkarabiliyor Gaz damlasıyla. Yeni bi mamaya geçmeye de korkar oldum iştahı kapandı mama değişiminden sonra