Ben çok uçak yolculuğu yapıyorum hayır kilodan sayılmıyor zaten bavul verirken orda bebek arabamda var diyin etiket yapıştırıyorlar uçağın içine kadar alıyorsun son kapıda görevlilere bırakıyorsun arabayı onlar koyuyor kaç aktarma yaparsanız yapın fark etmiyor alıyorsunuz arabanızı uçaktan indikten sonra yere bırakıyorlar zaten hatta bavullardan çok çok önce alıyorsunuz arabanızı