AlparslanMom61_ duş alıp götürmüştüm. 2 gün sonra duş aldırın demişti doktoru. Bezini sık değiştirmeyin çünkü idrarı iyileştirir. Kremleri bol bol ketçap sıkar gibi pipisine sıkmıştık. Kaka yaptığında hemen temizleyin verirse spreyini sıkın. Her bezine vazelin sürdürtmüştü bide bize. Bardak falan kullandırmadı doktorumuz. Çok şükür ertesi gün çok rahattı. İlk çişinde çok az ağladı endişe etmeyin. Çok ağrısı olursa 4 saatte bir calpol verin. Sünnet biter bitmez hemen besleyin bebeğinizi. Pipisi uyuşukken ilk çişini yaparsa çok rahat olursunuz