Susuu28_
Gündüzleri 3 saatte bir veriyorum tabi erken belirti gösterirse 2,5 saatte bir de olabiliyor. Ama geceleri ⅘/6 saat sürebiliyor 6 saat her zaman olmasada ⅘ saat kesin sürüyor. Yenidoğan döneminde de asla saat başı uyanıp emmezdi ben zorla uyandırsamda emmezdi. Kendi haline bıraktım baktım 2 saatte bir kalkıyor kendisi, öyle devam ettim. Mama da zaten saat önemli der doktorlar. Sonra hızlı kilo alımı oluyor diye.