zmsd zmsd doruken oldu bizde de ama 2 hafta sürdü 1 gün fototerapi aldık hastanede geriye kalan günleri evde gecirip atlattık çok şükür
ellerimtombik1 denizalismom ikizlerimi 38+5 de aldım kucağıma daha da gelmeyeceklerdi de sezeryan olunca beklemedik çok şükür bin şükür 🙏 🥹😍