AlparslanMom61_ ben doğduğundan beri Burak seyrege götürüyorum 1 buçuk yaşındayız hep o takip etti gayet memnunuz ilgili güzel ilgileniyor açıklayici konuşur her zaman birde Çağatay kabak iyi diyorlar ama ben ona henüz çıkarmadım çevremden duyduklarım bunlar