Kızlar kızımın yatağını ve odasını ayırdım 15 aylık benle yatıyordu normalde ama şu süreçte ben yanına uzanıp yatırıyorum yatağında odasına da yer yatağı attım ben de yanında yatıyorum bir süre alışana kadar. Ama inanılmaz derecede uyanmaya başladı hatta 2 saat falan ağlayarak dönerek uyanık kalıyor gece. Çıkan bir dişi de yok şuan görünürde. Oda ayırmayla ilgili midir geçici bir süreç midir üzülmeye başladım