Merhaba anneler,
3 gün önce sezaryen doğum yaptım .
Gazım çıktı , büyük abdestim de çıktı ( ishalım yok kabız yok ama günde 3 kez giriyorum tuvalette büyük abdest için) işte makatta meme çıktı çok acıyor ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum 😟
Ne ypcm şaşırdım
Sezaryen yüzünden mi çıktı o meme ?
Böyle bi durum yaşayan var mı? Eğer var sa ne yaptınız? Yardim edin 😟😟😟