Merhabalar ☺️
İkinci bebeğim olur kendileri 😍 şimdiye kadar çok güzel idare ettiğimi düşünüyorum fakat artık uykusuzluk iyice vurdu beni.Bu son 3-4 gündür hele geceleri asla uyumuyor.Gündüzleri uykuya aşırı zor geçiyor ve çok ağlıyor.Sürekli kucakta.Oğlumda ilgi bekliyor haliyle nereye yetişeceğimi şaşırdım ev ihtiyaçları şurda dursun 🤯🤯Sizde durumlar nasıl 🥹🥹