Berdemal 15 gün sonra kontrolüm vardı dikişleri bakıldı.bi sorun olmayınca 40 gün sonunda ikinci kontrolume gittim.ihmale gelmez böyle şeyler.hiç çekinmeyin gidin.40 olmadan oncede koku olduğu için enfeksiyön varmı diye cagirdi doktorum.önemli sonuçta hem sizin için sağlık için hem eşiniz için.korkulacak hiç bisi yok.nazikçe bakıyorlar zaten.batikon sürdüm ayriyetten fon makinesi tuttum bazen tuvaletten sonra
nemli kalmasın diye.bölge temizliğide önemli.birde bi krem sürmüştüm dikişleri olduğu yere
Berdemal