Arkadaşlar merhaba. 18 aylık oğlum var. Mama+meme hala devam. Gece uykusunda mama veriyorum, uyanmadığı yanımda yattığı sürece bende kalkmıyorum. Ama çok huzursuz oluyor. Yani şöyle bi huzursuzluk, ağlama bağırma vs yok. Sürekli dönme halinde, ıh,mıh sesler. Yorganı üstümüzden atmalar. Yanımıza da alışık tabi haliyle. Gece yatarken çorba da versem çok doyurmuyor. Yaptığınız yatarken tok tutuyor dediğiniz muhallebi, vs başka bir öneriniz var mı?