16.5 aylık ama yenidogan gibi her gece ayakta saat başi. 4.20de uyandı simdi bu saat olmuş 5.45 yine ayagimda bir kere bile gozunu kirpmadi. Ve bu durum her gün böyle artık sabrim kalmadi yoruldum cidden. Uyumayi ozledim 2 saat aralıksiz uyusam bayram edicem 😒