cildim karmaydı ameliyattan sonra aşırı yağlı oldu şu an cildim yağ kusuyor soyuluyor ve isilik gibi sivilce döktü çok çok kötü oldu siyah noktalar umrumda değil sadece cıkan sivilcelerin izi kalmasın sivilce cıkmasın istiyorum bunun icin bana bir rutin önerir misiniz? yüz yıkama jeli, nemlendirici, güneş kremi gibi ürünler almak istiyorum beyaz tenliyim cildim çok hassas herşeyi alıp deneyemiyorum malum herşey pahalı ona göre bişeyler önerir misiniz? kaliteli olduğu sürece ve memnun kaldığımız sürece fiyatı önemli değil yeter ki sorunumu çözsün🫶🏻
ayrıca kaslarım ve kirpiklerimde dökülmeye başladı memnun kaldığınız yağlar ve serumlar var mıdır gürlestirecek canlandıracak😊