Noname21 Alparslanmom__ çok geçmiş olsun artık arabalarda şerit takibi sistemi var Onlardan almak şzım sen şeritten bariyere yada yana kayarsan seni şeride koyuyor otomatik
Atlasinannesi_ Alparslanmom__ çok geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış Rabbim korumuş sizi ve meleğinizi 🙏🏻
pantenkelebek Alparslanmom__ çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun sadaka verin birinin duasını alın çok korkarım kazadan iki kez bende kaza yaptım şimdi uzun yola çıkmaya çok korkarım
Alparslanmom__ pantenkelebek Ya sık sık ta uzak yola çıkarız ama eve çıktığımız 1 saatlik yolda 10. Dışında belki yaşadık bu kazayı yani olacak olunca karşı koyamıyo insan maalesef 😔 evet sadakamız vericem niyetlendim uygun bi yer kişi bakıyorum 😔 Allah herkesi korusun kimseye yaşatmasın bu duyguyu
Alparslanmom__ barbiee_ Çok teşekkür ederim. Amin inşallah. Bende öyle düşünüyorum çocuk sevindirmem en istediğim o yüzden etrafıma bakıyorum
atarepla Geçmiş olsun, bu sayede emzirmek için bile olsa bebekleri asla ve asla otokoltuğundan çıkarmamak gerektiğini tekrar hatırlamış olduk.