Kızlar bebeğim 21 ay8 günlük iki yaşıma az kaldı yarın artık memeyi bıraktırmayı düşünüyorum kararlıyım bi kaç kere meme yok meme gitmiş anneciğim dediğimde vermediğim halde hiç susmadan dakikalarca ağladı asla susmadı yarın yine aynısı olucak ne yapmam gerek cok meme düşkünü ama kafayı koydum bıraktırcam ağlasa bile pes etmemem lazım dimi ? Taravma yaratırım diye cok korkuyorum