Bebeğim 2 aylık 1 aylıkken filan göğsüm daha çabuk dolardı şimdi bakıyorum eskisi gibi çok dolmuyor göğsüm 2 saatte bir emziriyorum emzirme süresini mi uzatmalıyım bebeğim daha çok çiş yapardı her emzirmede altınıda değiştirirdim şimdi açıyorum öyle çok çiş yapmamış oluyor sütüm mü azaldı anlamadım sizce nedeni ne olabilir lütfen cevaplayın