karpuz_ ecekrk ay öyle sanki daha iyi benim eşim de pek umursamaz bitsin yemek derim biter biter der ve o yemek asla bitmez çöpe gider sinir oluyorum
Beyninizikullanmakucretsizdir masterchefiniz portakallı pekin ördeği yapsa güzel olurdu demi ahhajsja 😛😅
Beyninizikullanmakucretsizdir ecekrk eşimde öyle itin köpeğin ağız kokusunu çekiyorum israf etme diyor 😆 bişey döktüğümden değil dikkatli ol diyor yani.
bear20 ecekrk çöpe pek gitmez sırf onun için küçük tencere çok almıştım. Ama artan yemekler hep kaplara katılır dolapta bekler ya çürür ya bayatlar onu yiyen olmaz
karpuz_ Beyninizikullanmakucretsizdir Ay benim giflerim çok yavaş açılıyor ben atana kadar akşam oluyor 🤣
Beyninizikullanmakucretsizdir Dondurmalikahve yavaş yavaş sindire sindire ye gece gece midene oturur 😀😜
peri001 bear20 Zaten 2 öğün yiyoruz eşimle kahvaltı ve akşam yemeği 2 kişilik yapıyorum artmıyor dökülmüyor da geç yediğimiz için bitiririz tabaklarımızı birde ben ertesi güne kalan yemeği sevmiyorum tadı değişiyor taze taze yapıyorum ☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir Dondurmalikahve sen kilo almışsan eğer ben duba gibiyim desene hahahah 😀