Kaktuskadin benim bebeğimde idrarı kakası yerindeydi yinede ağlıyordu. Mama verdim sustu, denemenizde fayda var. Hatta mamayı verince öyle bir uyurdu ki 4 5 saat kalkmazdı. Sütünüz geliyordur ama yetmiyor olabilir siz uykusuz kaldıkça dahada azalır dinlenmeniz lazım mamayı verin dinlenin sonra azaltırsınız yazık eziyet olmasın hem size hem bebeğe…