Bebeknaz canım geçen aya kadar iki yaşındaki kızım biberon bağimlisiydi artık emzik yerine bile boş emiyordu.bi gün bnde yazdım buraya sağolsun bı arkadaş dedi biberonu biraktir artık.ertesi sabah aldım biberonu bı daha vermedim 3 gün ağladı ara ara dikattini hep dağittik bı hafta içinde unuttu.şimdi yine fazla yemiyo ama en azından eskiye göre daha iyi yiyo mecbur TV açip yediriyorum.gece yatarkende bebeğini verdim uyku arkadaşı olsun diye ağladi istedi biberon yok artık diyodum çöpe attık pis oldu dedim unuttu çok şükür