buse57 yok korkup gitmemistim tarama yaptirmak için. Hiç hacamat yaptirmadim. Bazı kupalar çok fazla vakumlandı hissettim yani sorunlu ağrılı olan bölgelerim özellikle aşırı çekti kupayı. Yarın sülük yapacak sonra da hacamat günümü beklicem bakalım nasıl sonuç alacağım .siz hacamat yaptırdınız mi hiç?