Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık havalar sıcak malüm geceleri çok terlıyor sık emzirmeme ragmen sabah bezını açtığımda turuncu pembe lekeler görüyorum . Araştırdığımda sıvı eksıklığı yazıyor . Sadece anne süt ile besleniyor sizce su vermeli miyim çok kararsız kaldım