aybukem15 Arkadaşlar ilk kez doğum yaptım ve ne zaman regl olacağımı falan bilmiyorum ilk regl kaç ay sonra oluyor? uzun ve ağrılı geçiyor mu ?
nrndncr aybukem15 ben kırkım çıkar çıkmaz oldum. Şimdi ikinci lohusalığım tekrar ne zaman olur Allah bilir. Ablam bir sene sonra oldu mesela
Mariposa aybukem15 ben 6 ay sonunda oldum iki doğumumda da aynı süre oldu.. herkesinki değişir ama max 1 yıl boyunca olmamak normal karşılanıyor. Endişelenmeyin.
birannebirogull aybukem15 2. 5 ay sonra oldum sezeryan olmuştım bende erken gelince tereddüt ettim ama normalmiş bünyeye göre değişiruor kimi bir yıl olmuyor kimi hemen
aybukem15 nrndncr benim doğum yapalı tam 2 ay oldu kimisi 6 ay sonra diyor kimisi 1 sene artık ne zaman olurum bilmiyorum
Kuzularinanasi aybukem15 ben 2 dogumumda da 40tan sonra duzenli bi sekilde reglimi oldum hep.hic aksamadi.ilk 2 3 regl biraz yogundu miktari ama sonra duzeldi eski normalim gibi oldu.
cansubrkl aybukem15 benimde ilk doğumum şuan bebeğim 4.5 aylık ve ben dün regl oldum aşırı yoğun ve ağrılı geçiyor önceden bu kadar yoğun değildi
aybukem15 cansubrkl hadi ya korktum şuan biraz zaten önceden de çok ağrılı geçerdi benim umarım fazlası olmaz 🥲