nrndncr ahh ahh kendimi okudum şuanda? 65 günlüğüz ve koliğiz. Ayrıca reflümüz alerjik egzemamız da var. Emme sorunları uyku problemleri ağlama krizleri bir sürü şey. Dediğiniz gibi kucağımızda uyuyor kucağımızda duruyor bıraktığım an ağlıyor. İlk günler tuvalete dahi gidemiyordum. Ya eşimde ya bende biraz olsun sakinleşiyordu. Başka kimsede durmuyordu. Elektrik süpürgesi bize fayda etti. Çamaşır makinası, saç kurutma makinası, elektrikli süpürge deneyebilirsiniz kriz saatlerinde. Akşam saatlerinde başlayıp sabaha kadar sürüyor. Arabada yattığımız geceleri söylemiyorum bile emzirmek için arabaya binip geziyoruz. Başka türlü almıyor. Clinikid masaj yağını önerebildim bize çok faydası oldu. Gaz damlaları bizde çok kullandık ama daha fazla sancı çektiğini düşündüğüm için bıraktım bi tık daha rahatladı gerçekten. Bir de eğer sağlık ocağından d vitamini aldıysanız onu kullanmayın. Bebek arabası da işe yarıyor evin içinde bebek arabası ile gezdiriyordum. Hiç bir yolu yok gece gündüz perişanız gerçekten çok zor allahım yardımcımız olsun. Bazen tükeniyorum dayanacak gücüm kalmıyor. Sabah eşim işe gideceği zaman ağlıyorum resmen nolur gitme diye o kadar zor. Uykusuzluk o yorgunluk çok kötü gerçekten. Ama geçecek inanıyorum sonunda güzel günler bizi bekliyor. Uzun uzun yaşadıklarımı anlatıp içimi dökmek istedim.