honeyda Kızlar bebeğim memeye geldiğinde biraz emip çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor bu meme reddi mi oluyor
Lesya20 Gazı olduğunda da yapıyor ya da kabızsa tuvaleti varsa da yapıyor bunu bir kaç gün takip edin
uykumvaarr Meme reddinde genelde baştan hiç almıyor, belki başka bir problemi olabilir mesela gazı olabilir ya da belki süt az geliyor olabilir