İyi akşamlar kızlar balkonum çok güneş alıyor 2 ye kadar geçmiyor güneş kullanamıyorum karşı binalardan cok bakıyorlar balkona çıkmaya gör
Suan için kiracıyız cam balkonda yaptıramıyoruz balkon perdesi kullanan var mı acaba memnun musunuz tavsiye eder misiniz