Annem 6 sene yatalaktı ona baktım ve hergü. Hastanelerdeydik annem evlendiğinin ikinci haftasında vefat etti 4 sene bebeğim olmadı tüp bebekle ikinci deneyişimde ama uzun bir tedaviyle bebeğim oldu şimdi sanki haram ona bişey olacak korksu var atamıyorum aklımdan bunu geçen biri bu bebek bana bakıp dalıyo dedi diye çocuğa eeg çektirdim nöroloğa götürdüm çok şükür bişey çıkmadı ama enfeksiyonu varmış tedavideyiz ve İnan'ın sürekli bir korku bir evhamlı halim var eşimde öyle ne yapmam gerek nasıl başediuorsunuz hanımlar yardım edin