Önce gece bir hafta kestim sonra gündüz tamamen kestim gündüz kesmeden önce bir veya iki kere emziriyodum ilk gece zor geçti ikinci gece biraz daha iyi sonra alıştı gündüzleri de hep geliyodu artık gelmiyor alıştı 20 aylık şu an iştahi açıldı ve gece en fazla bir kez uyanıyor ya da uyanmıyor